Filmkväll

Jag kollade nyss på tradera hur många som har kollat på mina aktioner och mellan vissa aktioner skiljer det hela 100 personer. Det beror troligtvis på att människor söker på särskilda ord och då klickar upp dem aktionerna som kommer fram. De av mina aktioner som fått flest besök än så länge är komiskt nog klädpaketen, så det verkar vara ett vanligt sökord.

Kvällen har varit en riktig svullo-kväll. Först låg jag och Emma och halvsov i soffan framför tv:n. Vid sextiden blev vi hungriga så vi bestämde oss för att göra tacos. De enda ingredienserna vi hade hemma till det var salladsingredienserna så vi gick till Lidl för att handla fler ingredienser + massa onyttigheter till kvällen. På Lidl träffade vi vår gamla klasskompis Linn så vi bjöd med henne på filmkväll. Vi hyrde filmen Två dagar i Paris. Emma var negativ till den men jag tyckte faktiskt om den väldigt mycket. Den var rolig och annorlunda. Den handlade mycket om ett förhållande men även om kulturkrockar. Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga om den men det faktumet att den var lite annorlunda och rolig tycker jag gjorde den bra. Jag gillar speciella grejer.  

Efter filmen såg vi på en dokumentär om överkonsumtion. Den tycker jag inte var bra. Visst, det var ett intressant ämne men jag tycker inte dokumentären fick fram något särskilt tydligt budskap och så var den alldeles för upprepande. Samma meningar sades flera gånger så där hackigt, vilket bara var störande. 

Det var en trevlig och mysig kväll i alla fall. Det var kul att träffa Emma, och Linn framförallt. Vi har inte träffat Linn mycket alls sen vi slutade nian och det var ju jävligt länge sen.  

Här är lite bilder från matlagningen innan Linn kom.


Om man kollar in spisen kan man ju se att mamma och pappa inte köper nytt i onödan i alla fall =P

Emma lekte loss med kameran


Och bad mig göra en ful min..

    
..Och så gjorde hon en, eller flera...




Cutiepie ♥


Trots det lyckades vi i alla fall få ihop smarrig mat.



Nu ska jag läsa lite och sen sova, klockan är ju redan över ett.


Kommentarer
Emma

Vadå gjorde en ful min?! Jag var ju seriös :( buhuhu. LOVE YOU TACK FÖR IKVÄLL <3

2008-10-04 @ 02:12:17
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0