Fest

Kvällen blev väldigt lyckad! Emma var riktigt nära på att banga ur men jag övertalade henne att komma in till stan och när jag sen träffade henne ville hon gå på fest ändå. Vi startade dock kvällen med lite glass på mcdonalds, av någon konstig anledning älskar jag deras mjukglass med chokladsås.

Festen hölls av DansCalle så det var ganska många jag kände igen från skolan där. Vi dansade sjöng/skrek singstar och satt och snackade i köket (som på alla hemmafester). Efter någon timme på festen kom även John, min syssling. Han hade ingen aning om att vi var släkt så jag berättade det för han vilket resulterade i lite förklaringar och många förvånade miner från hans sida. Han blev jävligt överraskad, han trodde inte han hade någon släkt i norrköping, eller Sverige. Det var tydligen hans födelsedag idag och han gick till och med så långt att han sa att det var hans bästa 18:års present. Jag märkte genast att han ärvt pappas förmåga att överdriva. Haha.

Vid halv 1-tiden drog jag och Emma från festen och gick en promenad. Vi lyckades avsluta den med på mcdonalds. Med en till glass i handen och pommes för Emmas del bestämde vi att vi ska starta ett vad på måndag. Vi får bara äta onyttigheter på fredagar och lördagar hädanefter. Vi har dock några undantag som tillexempel speciella tillfällen. Det svåraste kommer nog bli att skippa alla goda äppelefterrätter som pappa gör. Jag får be han göra dem till helgen hädanefter.


Vad skulle jag göra utan dig?


Eller utan mig själv?


Eller utan oss?




♥  Natma  ♥


Kommentarer
Emma

I LOVE YOU!

2008-10-12 @ 10:56:58
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0