Bilder från Patras

I Patras bodde vi två nätter och vilade mest upp oss. Där blev det långa dagar på stranden, vi tog därför ganska många fina strandbilder.


En av stränderna vi spenderade mycket tid på


Emelie med ett gigantiskt blåmärke


Jag njuter av värmen


Snygg ryggbränna, så blir det lätt när man måste gå runt och leta hostels.


Jag älskar den här bilden på Emelie

Första kvällen gick vi och åt grekisk sallad på en restaurang samtidigt som vi satt och kollade på solnedgången.



Dagen efter tog vi bland annat min visningsbild och bilden jag har som hedder. Vi tog dem efter att ha spenderat hela dagen slappandes på stranden.






Jag och Emelie framför solnedgången.



Senare samma kväll gick vi på ett fullmoonparty som var på stranden. Tyvärr var det inte så kul för typ inga kunde engelska men här är en dålig bild därifrån.


Folk stod mest i klungor och snackade med varandra. Vi misstänkte starkt att vi var dem enda turisterna där. När vi skulle gå hem så var det några killar som följde efter oss och snackade med oss. Vi följde med dem till en, för allmänheten stängd restaurang där dem åt souvlaki. Tyvärr var dem inte världens mognaste killar, Emelie jämförde dem med smågrabbar som bara sitter och fnissar för att dem aldrig snackat med tejer förut. Vi drog därifrån ganska fort i alla fall.

Dagen efter åkte vi vidare till Athen.


Kommentarer
Emelie

Gud vilka härliga bilder!

2008-10-07 @ 00:06:17
URL: http://pancaakes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0