Bilder från färjan mellan Italien och Grekland

Här kommer fler bilder från min och Emelies tågluff.

Från Brindisi, Italien tog vi en nattfärja över till Patras i Grekland.


Jag och Limie, min och Emelies limegröna sovsäck. Vi snodde den på ett tåg i Frankrike och använde den ända till Berlin. Den värmde oss väldigt mycket, vi fick stor använding för den.


Emelie, jag, Limie och billig öl.


Emelie ♥


Jag, fan va lycklig jag var där.


Iväg från Italien.


Emelie läser Såld.

På kvällen träffade vi ett gäng Italienare som vi var med. Därifrån har vi bara en bild som inte ens är vår. Den föreställer i alla fall mig och en av italienarna.


Jag fick bilden från han. Vad han nu heter..


Grekland


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0