Basket

Ikväll träffade jag Timmy. Vi gick till Okkaskolan för att träffa Fille och köra basket. Första halvtimmen satt jag bara i solen och njöt samtidigt som jag lyssnade på deras grabbsnack och såg på när dem körde. Det jag lärde mig av det var väl att vi tjejer verkar gå in på detaljer mycket mer när vi berättar vad vi gjort eller vem vi har träffat..
När solen gått ner bakom hustaken var jag med och körde basket men Timmy och Fille mobbade mig mest. Dem höll på att skämta sådär som killar brukar göra ibland. Det var kul i alla fall, jag tar verkligen inte åt mig av sånt.

Nu ska jag käka glass och se på Desperate Houswives. Jag höll mitt löfte till mig själv, om man bortser från yogan och meditationen blev det här en vilodag.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0