Saco-mässa

Idag har jag varit i Älvsjö på Saco-mässa. Det har varit väldigt roligt faktiskt. Även om vi kanske var där lite, lite för länge. Mässan handlar om tiden efter gymnasiet så det fanns mest massa universitet där. Jag fick äntligen reda på Umeå- och Uppsalasuniversitets intagningspoäng till dietistlinjen. På förra terminens intagningspoängen skulle jag komma in i Umeå om jag sökte på mina nuvarande poäng. Jag har tyvärr för lite för både Uppsala och Göteborg, men jag känner mig ändå positiv.

Dessutom så har jag nu mer eller mindre bestämt mig för att gå en månads bartenderutbildning utomlands nästa sommar. Det ska jag göra för att jag ska kunna jobba som bartender dels när jag reser, när jag ska säsonga i alperna och kanske även lite extra när jag sedan studerar vidare. Något annat väldigt bra med mässan var salladsbuffén jag åt till lunch och allt gratis-godis överallt.

Mitt hår är förresten inte så farligt som jag tänkte igår. Idag efter att jag duschade fixade jag håret som vanligt, satte "luggen" åt sidan och det blev faktiskt bra då. Skönt, jag var nästan lite rädd för att jag skulle bli tvungen att ha uppsatt hår i nån månad.  Jag har en bra dag överhuvudtaget idag. Tiden går fort, jag har ledigt imorgon och har fullt upp med roliga saker framöver. It feels great!


 


Ungefär såhär ser mitt hår ut nu. Inte så mycket hockeyfrilla kanske =P


Kommentarer
timmy

jättesöt :)

2008-11-21 @ 16:04:24
Emma

NATALIIIIEEEE JAG SKA NÄSTAN HELT SÄKERT TILL UMEÅ! :D :D

2008-11-21 @ 20:00:13
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0