Uppsats

Nu har jag skrivit nationelltprov i Svenska. Efter cirka 3,5 timmar orkade jag inte sitta kvar längre så nu är jag hemma. Jag blev nöjd över resultatet. jag skrev ett påhittat repotage om en man från Kina. Innan sa Malin att hon tyckte den texten var en av de tråkigaste i häftet men det var ändå den jag fastnade mest för. Enligt mig var de flesta texterna i häftet tråkiga men jag kände koppling till den om kinesen. Jag antar att det beror på att jag tidigare gjort flera arbeten om Kina. Snart ska jag äta (jag är vrålhungrig) och sen ska jag göra klart gympaarbetet + lära mig massa engelska glosor. Efter en vecka har jag redan glömt bort vad jag brukar göra när jag inte har massa att plugga. 

           
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0