Stoppade av polisen

Idag efter skolan hjälpte jag Emelie att sätta upp affischer för en spelning Klubb Republik ska ha nu på fredag. När vi skulle sätta upp första affischen blev vi stoppade av polisen. Man får tydligen inte sätta upp affischer på elskåp. Som tur var, var dem schyssta och gav oss inte de 1500 kronorna i böter som dem hotade med. Efter incidenten blev jag i alla fall lite nojig så Emelie fick göra det mesta av jobbet. Men förutom en papperskorg och något som såg ut som en anslagstavla satte vi faktiskt bara upp affischer på ställen jag tror är lagliga.

Annars då? Jag är sjukt trött, trots att jag sovit jävligt länge så det är inget annat att göra än att dra till sängs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0