Skit!

Det blir ingen Skivstång idag. Jag blev stressad och hittade inte mitt gymkort. När jag äntligen hittat det under några papper skulle jag packa ner gympaskorna och fick se att dem var skitiga från igår. Då tappade jag suget för jag hatar att behöva stressa iväg och komma försent till pass. Pappa påpekade för mig att jag borde köpa nya gympaskor så jag har ett innepar och ett utepar. Jag sa att jag inte har råd med det och då sa han att jag hade haft det om jag inte köpt mina styltor. Haha, alltså mamma och pappa kallar seriöst högklackade skor för styltor.

Nu ska jag i alla fall träna Core istället om några timmar. Jag har bara kört Coreexpresspasset innan så det ska bli kul att testa något nytt. Allt för någonting bra med sig.  



Kommentarer
anna

haha dte handlar om prioriteringar. hade också valt heels framför gympaskor :)

2008-11-03 @ 18:18:10
URL: http://addspirit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0