Plugg

Den här och nästa vecka är/blir pluggveckor för mig. Nästa vecka har jag ganska mycket jag ska lämna in, redovisa och ha prov på. Som tur är känns det faktiskt inte så tungt. Jag behöver lite stimulans när det gäller plugg, jag har haft det allt för slappt. Dessutom är det skönt att plugga för då slipper jag tänka på en massa annat. När de här två veckorna är över närmar sig min födelsedag med så då kommer jag börja tänka på det. Jag gillar att ha fullt upp, i alla fall så mycket så jag fortfarande har tid över för träning, sömn och kompisar.

Snart ska jag äta sill och potatis och vid halv 8 ska jag gå på ett Skivstångspass. Jag fick förresten inte träningsverk från Coren, vilket jag borde bli glad över men det känns mer "vad gör jag nu?" Om jag inte ens får träningsverk efter pass jag aldrig brukar träna hur ska jag då gå vidare med min träning? Jag gillar när jag verkligen känner att kroppen har jobbat men utan träningsverk känns det knappt som träningen spelat någon roll. Jag vet att den gör det endå men jag antar att det är psykologiskt. Jag kanske skulle börja träna lite på gym igen.

Ikväll kommer förresten Sebbe och Agnes hem igen. Det ska bli kul att se dem och ha Sebbe hemma igen.


Jag får julkänslor när jag ser den här bilden. Här fyller jag 15 år.


Kommentarer
Emma

Du är bokad efter skolan måndagen den 1 december, just so you know (:

2008-11-05 @ 21:45:31
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0