Övningskört!

Nu har jag haft min första övningskörningslektion med pappa. Trots att det var mörkt, regnade lite och precis snöat gick det faktiskt väldigt bra för att vara första gången jag ens startat en bil. Under lektionen lärde jag mig inte bara att starta den. Jag lärde mig dessutom att köra den på ettan, svänga höger och vänster, blinka samtidigt, gasa och stanna bilen. Det gick faktiskt förvånansvärt lätt. Visst fick jag motorstopp, men bara första gången jag skulle starta och stanna. Jag tror hela grejen gav mig en liten kick för nu vill jag bara fortsätta. Nästa gång ska jag få testa att köra på tvåan. Sakta men säkra steg.



Kommentarer
Emma

Yeeey! Snart kan vi bila ner till Afrika ;D

2008-11-19 @ 18:17:50
URL: http://emni.blogg.se/
Fani

låter ju som det gick riktigt bra det där du, speciellt för att va första gången och allt :) puss <3

2008-11-20 @ 22:56:36
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0