Kvällsfika

Igår tränade jag både step 1 och yoga. Steppen var... svettig! Det var roligt fast det gick ganska fort så det var svårt att hänga med på alla moves. Efter steppen drog jag hem för att käka och mötte sedan Emelie för att köra yoga. Yogan var som vanligt ganska tråkig. Jag saknar Hälsostudion-yogan. Efter träningen drog vi hem till Emelie S för att fika. Vi drack te/kaffe och åt vitkål. Haha, dem höll på att göra vitkålsoppa så vi passade på att smaka lite rå vitkål. Det var väldigt trevligt och roligt där. Jag kom hem ganska sent på kvällen sen men det var det absolut värt för en timmes skratt.
Jag har märkt en negativ grej med att ha sovmorgon till tio i elva nu när jag slutat matten. Jag blir inte trött förrän väldigt sent på kvällen sen eftersom jag sovit ut hela natten innan. Eh, lyxproblem. Nu ska jag dra till skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0