Glöm inte Marit Bergman

Talet gick ganska bra idag. Eller jag blev nöjd, fast det kunde ju varit bättre. Men jag tror inte det spelar så stor roll för jag är nästan hundra på att jag ändå bara kommer få VG i svenska B. Jag får skylla på att vår lärare är alldeles för sträng.
Jag, Malin och Linnea försökte tänka ut dem som kommer få MVG av henne och vi kunde bara komma på två personer i klassen. Det känns skönt att talet är över nu i alla fall. Imorgon är det uppsats, vi får sitta och skriva i hela fem timmar. Jag hoppas det kommer gå bra, det kommer nog bli jävligt segt i alla fall.

Tisdag: Tal i svenska om ätstörningar, nationelltprov [X]
Tisdag: Prov på grundställningar i Yoga och Meditation [X]
Onsdag: Skriftligt nationelltprov i svenska, uppsats
Torsdag: Engelska glosor
Fredag: Ska lämna in rapport i gympan
Fredag: Ska lämna in miljökunskapsarbete [X]

Nu har jag bara tre grejer kvar den här veckan och sen har jag inte mycket plugg alls kvar den här terminen. Så jävla skönt!

Klockan nio är Marit Bergman med i Dom kallar oss artister. Jag såg henne på Peace and Love för två år sen och hon var helt underbar. Jag kommer fortfarande ihåg vad hon hade på sig på ett ungefär, så stort intryck hade den konserten på mig. Missa inte henne, på kanal 1.



Kommentarer
Fani

all kärlek till henne :D

2008-11-12 @ 02:09:36
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0