Häxorna från falskhet

Halloweenfesten igår var ganska rolig. Alla hade inte gått in för att klä ut sig men några skelett, hängda personer och människor med vapen (?) stötte vi på. Jag, Emelie och Emelie hade ingenting att dricka så vi lämnade festen efter någon timme för att gå till en bar istället. Utanför baren stötte vi på en kvinna i sina bästa dar som berömde oss för att vi såg så häftiga ut. Hon började även berätta sitt livs historia när vi kom in på ämnet jobbsökande. Hon lånade min kamera och tog två bilder på oss alla tre. Efter det nämnde hon lite snyggt att hon suttit på psyket med, det är underligt vad folk berättar efter några öl. Vid det laget hade Emelie s rökt fördigt så vi smet in och Emelie och Emelie beställde öl. Efter ett tag där kom även Emelie s pojkvän och hans bror. Vid cirka kvart i 1 drog vi hem och Emelie h drog vidare till Hugos. Innan vi lämnade baren pratade jag lite smått med kvinnan igen och hon var väldigt snäll och önskade oss en fortsatt trevlig kväll.


Är det bara jag eller skiner våra falska leenden igenom?
Man blir lixom ställd när någon börjar prata så och vill ta kort.



 


Kommentarer
timmy

stek du är då ;D

2008-11-02 @ 18:12:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0