Alfapet

Nu har jag spelat Alfapet med pappa och mammas faster, Kerstin. Jag vann! Det är inte överdrivet ofta jag gör det.

Jag snackade med Emma om min födelsedag förut. Först tänkte hon att vi skulle fira den någon annan dag på grund av att hon har skola och dans men sen beslöt hon sig för att skippa skolan så nu ska jag träffa henne alldeles för tidigt vid Söder tull på måndag. Så tidigt att familjen skulle behöva gå upp vid fem på morgonen för att fira mig. Det ville dem självklart inte ställa upp på så dem ska väcka mig med frukost på sängen imorgon istället. Spännande.
Angående Emmas present.. Jag ska ha på mig träningskläder och ha med mig badkläder. Det låter alltså som att vi ska träna och bada, men vad och vart? Jag är hur nyfiken och glad som helst. Det låter verkligen som jag kommer gilla det vi ska göra. Just det, Emma sa att jag måste göra allt hon ber mig om med! GAH! Jag kan knappt vänta. Men innan dess, (imorgon) blir det firande med släkten.



Love you dear! ♥


Kommentarer
Emma

Hahaha :D du behöver inte vara orolig. Det kommer bli kul!

2008-11-29 @ 23:34:08
URL: http://emni.blogg.se/
Emma

Glöm inte! Ta med vanliga rena kläder sen, och om du vill lite smink eller nåt, vardagligt ;P puusss

2008-11-29 @ 23:41:01
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0