För trött för rubrik..

Usch och fy. Känns som om jag suttit och pluggat med historiaarbetet hela dagen.. :/ Jag är nästan klar nu men jag orkar verkligen inte göra klart det sista ikväll så jag blir tvungen att göra det imorgon istället. Jag började med arbetet vid två typ och har bara tagit några puser. Jag var och spelade fotboll med Timmy, Jocke och Vicke ett tag. Det kändes ganska segt, fast det var nog mest för att jag är så seg och trött. Jag sov bara typ sex timmar inatt, vilket är jävligt lite för att vara jag. Låg och tänkte lite på allt skitsnack och skvaller. Uhh, hatar sånt, speciellt om man inte vet om det är sant eller inte. Det är tur att jag är lite källkritisk i alla fall, annars skulle jag nog inte må så bra. Men vem kan man lita på?

Trots att jag inte pluggade/övade nått och den sega natten gick astronomiredovisningen ganska bra. På nått sätt brukar jag lyckas ändå lixom. Vår astronomigrupp är visserligen väldigt liten och idag var tre borta så jag hade bara redovisningen för 5 personer, så det kanske har lite med det att göra också.    

Imorgon börjar jag inte skolan förrän 20 över 1 så jag kommer som tur är hinna ta igen lite sömn då. Jag har bara en slö lektion imorgon. Det känns jävligt skönt, nu är det inte mycket kvar i skolan. Uäh, nu ska jag försöka sova, godnatt! 



Min älskade katt Tissy kan sova hela dagarna.
Jag antar att hon inte har lika mycket problem och frågor.


Kommentarer
timmy

finns här om du vill prata de vet du :) <3

2008-05-23 @ 07:36:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0