Guitarrhero

Sådär, nu har jag haft dagens två lektioner. Jag hann bli klar med några fler grejer idag så nu har jag inte mycket kvar att plugga. Jag måste däremot tillbaks till skolan igen för vid kvart över tre har jag LS-möte. Det är det sista för den här terminen och jag tror vi kommer bli bjudna på tårta. Mmm.. Efter mötet tänker jag dra och träna och ikväll blir det att plugga och kanske träffa Timmy och co.

 Sebbe ska slänga alla mina tidningar nu för att han behöver lådan dem ligger i. Det känns lite sorgligt.. Haha aja whatever. Inte precis som att jag kommer sitta och bläddra i dem igen. Nu ska jag spela lite gitarr.. :D En mening jag aldrig trodde att jag skulle använda på riktigt.


  • Astronomiarbete, V.20   [ X ]
  • Biologi, måndag V.21 [ X ]
  • Elevdemokrati, tisdag V.21 [ X ]
  • Elevdemokrati, tisdag V.21 [ X ]
  • Astronomi redovisning, torsdag V.21 [ X ]
  • Histori, fredag V.21 [ X ]
  • Astronomiprov, torsdag V.22 [ ]
  • Samhäll, måndag V.22 [ X ]
  • Natur, labb ska vara inne typ nu? [ X ]
  • Natur, levern, onsdag V.22 [ ]
  • Matte "läxförhör" onsdag V.22 [ ]


  • Kommentarer
    Viktor

    Så bra=)



    Hmm... Chamonix är juh ett helt sinnesjukt berg... Men det är juh trängsel utanför:P

    Jag vill säsonga i nordamerika, Kanada är väll mest troligt, typ whistler och kicking

    2008-05-26 @ 15:16:17
    URL: http://snowfreak1.blogg.se/
    Viktor

    Jaaaaa det är sjukt mycket folk där:P!!!

    aaah man ska helst ha sparat pengarna:P

    2008-05-26 @ 21:03:35
    URL: http://snowfreak1.blogg.se/


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0