Hurtigrutten :P

Idag i skolan hade jag två lektioner på tio minuter var (döslappt) och sen muntligt nationellt prov i engelska. Det gick faktiskt ganska bra. Eller jag vet inte riktigt vad jag vill ha för betyg i engelska men jag fick VG på den muntliga delen i alla fall. På de andra lektionerna fick jag jobba vart jag ville och när lärarna säger så blir det ju nästan aldrig särskilt mycket plugg gjort.  

Efter skolan var jag med Emma. Vi kämpade ganska länge med att försöka ändra designen på min blogg. Det gick väl sisodär. Den är inte klar än men den får duga så länge. Vid 7 följde jag Emma till bussen men på grund av Vårruset gick inte bussen vid den hållplatsen så vi drog till stan istället för att vänta in nästa buss. Vi satt vid Coffehouse som ligger precis vid drottninggatan, där Vårruset gick förbi. Vi satt på uteserveringen och glodde när alla sprang förbi, bara ett par meter ifrån oss. Det var faktiskt jävligt fängslande att kolla på alla. Jag kunde lixom inte slita blicken från alla hurtiga människor som deltog. När Emma ätit upp sin sallad slet vi oss därifrån och jag korsade havet av tjejer för att ta mig hem.



För att fortsätta på flower-power temat ;)


Nu har jag sett på tv och pluggat lite. Jag är nästan helt klar med två till arbeten nu, men än kan jag inte checka av dem. Jag måste vänta tills jag lämnat in dem, tills när det inte finns någon återvändo.

Imorgon har jag världens längsta sovmorgon, till halv två faktiskt. Det ska självklart bli hur skönt som helst! Wihoo, älskar när man slipper vara i skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0