Underbart!

Idag mår jag mycket bättre. Inte ens det faktum att en borr eller något liknande väckte mig imorse fick mig sur. Jag hade en liten kort sovmorgon och sen på Biologin fick jag reda på att jag får MVG! Det känns skitbra. Nu vet jag att jag har endel MVG:n så då gör det inte så mycket om jag får G. Jag kommer i alla fall senare idag få reda på vad jag får på astronomin. Provet igår gick väl lite sisodär. Det var mycket svårare än vad jag trodde. Det var många svåra ord med som han förväntade sig att vi skulle kunna.

Det är hur varmt som helst ute idag och jag har en sommarklänning på mig. Eller just nu har jag bikini för jag ska ut och sola snart. Igår var jag på stan med Emma och shoppade endel. Jag köpte två klänningar (en som jag ska ha på treornas utspring), en bikin (extrapris) och brun-utan-sol lotion. Så nu är jag mer än reda för sommaren och det känns så jävla skönt!

Ha en bra, solig dag!


Kommentarer
timmy

va kul åå höra att du fick MVG :)

2008-05-30 @ 11:24:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0