Tränat

Igår var en seg dag, en jävligt seg dag. Det mest händelserika var väl att jag och Timmy spelade basket en stund och sen gick en promenad på kvällen. Jag orkade inte ens plugga någonting igår. Hela gårdagen känns faktiskt ganska meningslös.

Idag däremot har jag nästan pluggat klart ett arbete till och vart på gymmet. Det kändes lite segt att dra till gymmet först men när jag väl kom dit så körde jag på ganska hårt. Jag tränade först lite kondition och sen hela kroppen på lite olika maskiner. Jag lyssnade på min mp3 under hela passet och tog inga onödiga pauser. Nu känner jag mig verkligen peppad att fortsätta. Fast det brukar jag göra typ jämt efteråt men det gäller bara att komma ihåg känslan tills nästa gång så att jag verkligen kommer iväg. Nu måste jag fortsätta!

Dags att plugga lite till, sen ska jag lägga in lite fler låtar på min mp3. Trevlig söndag!


Kommentarer
Melina

svar:haha tack låter bra. :) hoppas du fortsätter följa bloggen

2008-05-19 @ 15:18:14
URL: http://mmelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0