Sjukt!

Idag lyckades några i min mattegrupp övertala vår mattelärare att berätta vad vi fick på nationella provet i matte B. Resultaten var förjävliga. 11 personer fick G, 12 personer fick IG och ingen i min mattegrupp fick VG eller MVG! Det är ju skitdåligt enligt mig då. Är det inte ett tecken på att något måste vara jävligt fel om ingen lyckas få högre betyg än G och om mer än hälften får IG? Jag menar vi är kanske inte så smarta i min grupp men ändå, någon borde ju ha lyckats bättre. Jag var i alla fall som tur är en av dom som fick G och lite nära VG gränsen var jag i alla fall. Jag hoppas att jag fortfarande kan få VG i matte nu. Aja vi får väl se..
Nu ska jag försöka plugga lite astronomi.


Kommentarer
Emma

Ja det där var fan sjukt! ;P

2008-05-13 @ 22:16:35
URL: http://emni.blogg.se/
Fani

tack gumman! :D ja det där var ju skapligt lustigt alltså, tror dock typ i princip alla i min klass fick ig i matte b också hehe. puss!

2008-05-14 @ 00:16:37
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0