No life

Usch, nu har jag faktiskt pluggat en hel del. Eller jag är nästan klar med astronomin + att jag skrivit en sida på biologin. Men så har jag ju inte hunnit göra så mycket annat idag heller. Det känns verkligen som om jag inte har nått liv sånna här dagar när jag bara måste vara hemma och plugga. Men bara en månad kvar.. Det är typ det som håller mig igång. Idag fick jag förresten veta att jag får MVG i Natur B!!! Fan va glad jag blev! Jag låg lite på gränsen men min lärare sa att hon förlät mig för mitt G+ jag fått på ett prov för länge sen. Nu när jag tänker på det får jag tillbaks lite glädje så nu är det dags att sova. Imorgon har jag nationelltprov i Engelska. Dessutom slutar jag vid lunch både imorgon och på fredag så snart kan jag ta tillbaks mitt liv igen.


Snacka om blekfis :P
Snacka om blekfis :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0