Godmorgon världen

Det känns som om alla vaknar så otroligt mycket senare än mig idag..
Så länge kan jag kryssa över plugg som är klart och bli på bra lördagshumör.


  • Astronomiarbete, V.20   [ X ]
  • Biologi, måndag V.21 [ X ]
  • Elevdemokrati, tisdag V.21 [ X ]
  • Elevdemokrati, tisdag V.21 [ X ]
  • Astronomi redovisning, torsdag V.21 [ X ]
  • Histori, fredag V.21 [ X ]
  • Astronomiprov, torsdag V.22 [ ]
  • Samhäll, måndag V.22 [ ]
  • Natur, labb ska vara inne typ nu? [ ]
  • Natur, levern, onsdag V.22 [ ]
  • Matte "läxförhör" onsdag V.22 [ ]

  • Hm, okej en hel del kvar men nästa vecka är sista veckan vi gör jobbiga saker i skolan.
    Nu har Mirri hunnit vara borta och logga in en till gång under tiden jag har suttit här. Jag hör att min familj har börjat vakna nu med så jag ska dra och fixa frukost. Det lutar mot äggröra..



    Kommentarer
    Viktor

    Dom där är PROFFS:P Mina förebilder lixom... Finns inte många som åker som dom, så att det ser för avancerat ut är baaara mänskligt:P

    åker du mycket? ( nu jävlar fick du igång mig, kallas inte snowfreak för intet)

    2008-05-24 @ 10:54:14
    URL: http://snowfreak1.blogg.se/
    Fani

    duktig du är som pluggar & står i stumpan & vad fin din nya bloggdesign är :) oh lala, gott med äggröra vill jag lova ;) nu vart jag nästan atomatiskt sugen på ägg, haha. har sånna där issues att så fort jag läser att någon ska äta något gott blir jag sugen på det, även om jag precis ätit, freak xD vi får definitivt börja ses mer, skulle jag jättegärna villja :) puss & kram!

    2008-05-24 @ 17:09:37
    URL: http://glikia.blogg.se/
    Viktor

    Jorå den är i högsta grad mänsklig, har åkt med sånna proffs faktiskt och dom är vanliga människor, bara att dom åker förjävla bra:P



    Jag åker så mycket jag kan! Tyvärr är skolan i vägen så det blir typ max 5 veckor per år!

    2008-05-25 @ 22:09:37
    URL: http://snowfreak1.blogg.se/


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0