Badet + Volleyboll

Lördagen blev superbra även fast jag var trött och seg typ hela dagen.

Jag, Emma, Timmy, Wille och Adam drog till badet. Det har öppnat ute nu så vi spelade volleyboll, basket, larvade oss i vattnet och solade. Det var riktigt skönt och kul. Faktiskt ganska billigt med så där kommer jag nog hänga en hel del i sommar. Jag kan inte fatta att nästa vecka är sista veckan som jag verkligen måste plugga! Det ska bli så jävla skönt sen och veckorna går ju faktiskt väldigt fort.

Efter badet, på kvällen spelade vi volleyboll i Folkparken istället. Där var jag, Timmy, Wille, Cricke, Johan och typ 6 killar till. Det var ganska skojjigt, fast ibland blir det lite ensamt att vara ensam tjej med så många killar. Vid tio/elva nångång drog vi till en fest. Den var inte särskilt rolig. Det var cirka 40 personer som klämt in sig i en enrummare med kök. Det var ingen musik och flera satt och kollade på melodifestivalen. De flesta av oss drog vidare till mcDonalds ganska fort. Där satt vi ett tag och då var jag väl i princip död av trötthet. Kom hem vid 1 nångång.

Idag har jag varit på landet. Jag har bara solat, läst och gått en promenad med mamma och pappa. I början var det ganska mulet men på eftermiddagen blev det riktigt fint väder. Nu ska jag duscha och sen sova. Jag ska ha redovisning om Rysslands politiska system imorgon.  Gjorde klart det idag så jag kan det inte särskilt bra tyvärr.. Fast jag har slutat att orka bry mig särskilt mycket om det. Det är ju trots allt sommarlov snart!



Mitt land :)


Kommentarer
Viktor

njaaaa, hade visserligen 57% närvaro pga skidåkningen en bra bit in i februari(a) whooops



hahaha det ska jag också!! vart vill du säsonga då?

2008-05-25 @ 22:49:13
URL: http://snowfreak1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0