This is England

Har sprungit idag igen. Nu sprang jag tre kilometer på 17.50. Det går framåt alltså.. Annars har jag pluggat lite idag och tränat magen lite med här hemma.

Igår var jag ju med Timmy och Emma på kvällen. Det var kul, först var vi på mcDonalds och åt glass (jag vet, nördigt) sen drog Timmy till sin kompis. Jag cyklade hem och Emma tog bussen hem till mig. Haha latmask hon är, närå men det var kallt ute.¨Vi såg i alla fall på filmen This is England. Den var sorglig men bra. Man blev lite paff i slutet och visste inte riktigt va man tyckte men jag har i alla fall kommit fram till att den var bra nu,

Nu är det bara en vecka kvar i skolan och sen ska jag iväg och åka skidor igen. Jag kan knappt vänta, jag får en glad känsla i magen varje gång jag tänker på det. Fan jag älskar verkligen att åka skidor. Det är synd bara att det inte är alperna nu, det är jävligt mycket finare och roligare än dem svenska fjällen. Där är backarna så mycket högre och fler. Åhh guu va kul det ska bli! 

                  
 
    

                       

            

Bilder från Chamonix

Får man inte bara lust att sälja allt man har och flytta dit?


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0