Onsdag

Gokväll. Känner mig trött nu, jag har tränat två gånger idag så det är inte så konstigt. Först tränade jag hemma framför tränings dvd:n och senare på kvällen träffade jag Emeliearna och vi tränade gym för yogan var inställd. Annars har jag faktiskt latat mig en hel del med. Träffade Timmy en stund. Det var meningen att vi skulle gå men när vi nästan var framme vid okkaparken (cirka 100 meter) så tyckte jag att det var för kallt så vi gick hem till han och såg The Hills istället.

Fick förresten hem frånvarolista (eller heter det närvarolista?) från skolan idag. Det visade sig att jag varit borta från 35 lektioner den här terminen. Haha oj då, men så går det när man tar ledigt. Jag har i alla fall inte (enligt mig själv) missat så mycket som man kan tro.

Igår gjorde jag massa olika saker. Först var jag med Timmy. Vi gick till stan, köpte hårtork och fikade. Efter det så var jag med Emma och Sandra en stund, fast vi han typ bara se So you think you can dance, sen gick Emmas buss. Efter det gick jag i alla fall hem till Andres, när jag ändå var i närheten lixom. Vi kollade bara på tv lite slappt.

Här kommer lite bilder från gårdagen, tyvärr orkader jag bara fota början av dagen.

           
I väntan på Timmy      Häftiga Snöflingor     Timmy och Cricke 

    
     Cristoffer             Chailatte  

Nu ska jag gå och läsa den jätteintressanta boken Torsk




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0