Hårproblem

Uah, jag måste klippa mig snart. Jag kan inte koncentrera mig på något för hela tiden börjar jag titta på mina kluvna hårtoppar och börjar dra av dom. Det är fan en förbannelse eller nått jag har. Jag gör det alltid när jag har tråkigt, är rastlös eller bara har lust. Men jag vill inte klippa mig för jag vill ha längre hår, dessutom var det faktiskt bara en månad sen jag klippte mig.

Igår var jag med Andres. Vi hämtade hans småsyskon på dagis och åkte pulka med dom. Dom är hur söta som helst, verkligen underbara. Jag har saknat dom hela dagen :P Efter pulkaåkandet såg vi i alla fall på den otroligt dåliga filmen The Flood. Den var verkligen jättedålig, se den inte.

Idag har jag och Timmy gått fram och tillbaks till stan två gånger. Första gången hitttade vi ett par byxor till han som han lade undan och andra gången köpte han dom. Jag hann äta lite cashewnötter och en banan på vägen med. Mmm älskar nötter... Och så börjar jag dra bort kluvna hårtoppar igen.. Vi får se hur jag gör med håret, i värsta fall får jag väll kapa av fingrarna så att dom inte kan fortsätta dra bort topparna. Nu ska jag i alla fall byta om, äta lite och sen dra till Fanis syrra Julia på förfest. Dom ska dra till krogen ikväll så då blir det väll att jag drar hem..  


Kommentarer
Emma

Vad snackar du om? The Flood var ju bra :D hahaha. Du och jag har inte samma filmsmak flicka lilla det har vi ju redan konstaterat ;D Förutom daimoner-filmen såklart. PÖZZZ

2008-03-29 @ 13:06:05
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0