Vasaparken

Nu har jag vart med Emelie, Malin och co i Vasaparken. De berättade om hur studentveckan har varit, kanske inte allt för överrraskande hade den varit ganska jobbig med allt supande. Jag och Emelie snackade dussutom minnen och planerade lite inför tågluffen. Vi vill åka till Paris, Barcelona och så vill Emelie åka till Berlin, Rom och Ibiza med. Jag är jävligt tveksam inför Ibiza eftersom det troligtvis är jävligt dyrt där, men hon skulle kolla upp det så vi får se hur det blir. Det känns i alla fall jävligt kul att vi ska åka. Det ska bli så skönt att lämna Sverige och komma bort från allt ett tag, Jag kommer troligtvis kunna slappna av bättre på luffen.


Nillan, Emelie och Malin

    
Emelie och Malin


Emelie


Jag, fast ett år för tidigt.


Imorgon ska hela familjen paddla kajak tillsamans. Det kommer säkert bli väldigt roligt. Vi ska paddla eftersom att mamma och Jonis fyller år på torsdag men jag kan inte fira dem då och mamma vill inte fira sin födelsedag på något annat sätt än att paddla.


Kommentarer
Fani

haha naw, söt du var i studentmössan :D själv sprang jag runt med min emelies mössa förra året fniss 8) och nästa år blire ju vår tur, ska bli så jävla kul. då får vi parta en massa tsm :D puss!

2008-06-05 @ 23:12:08
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0