Trasiga

Förmiddagen och lite av eftermiddagen ska jag ägna till att städa mitt rum, min garderob och tvätta kläder. När allt är tråkigt och himlen är grå finns det inte mycket annat att göra. Vid fem nån gång ska Emma komma hit så vi kan hitta på något tillsammans. Tyvärr har vi inte mer inspiration med båda våra hjärnor men förhoppningsvis ska vi spela basket eller fotboll. Vår backup-plan blir filmen som går klockan 8 på femman ikväll. Det kommer nog bli en skapligt bra dag idag ändå. Det är alltid kul med Emma lixom.

Förresten går det att laga gylfen på jeans när "pluppar" försvunnit, eller är det bara att kasta dem?


 
Ah fick precis sms av Emelie om att det var underbart på Hultsfred. Fan jag borde nog hängt med i alla fall. Eller kanske inte.. Jag är schizofren..


Kommentarer
Malin

det där såg inte bra ut :/ tror inte det går men ja vet inte..

2008-06-16 @ 13:42:41
URL: http://malinsh.blogg.se/
Jessica

Bara att gå till nån som kan byta dragkedja

2008-06-18 @ 00:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0