Träningsmani?

Det blev inget skojjsigt. Bara en lugn hemmakväll framför datan.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag vill träna. Jag vill verkligen, verkligen träna. Det är faktiskt en ganska lustig känsla för jag har aldrig känt den här längtan förut. Jag är verkligen på gång nu och det känns jävligt bra!  

Va grejer kan ändras, i morse ville jag desperat åka till Hultsfred efter att ha läst en artikel om det och nu vill jag verkligen träna. Haha, vad är nyttigast? Nae men det skulle vara jävligt kul att åka dit. Jag läste om att Babyshambles hade haft en jävligt bra spelning och kom självklart att tänka på när jag och Emelie såg dem på Hultsfred för två år sedan. Ibland är det jävligt synd att man inte har råd med allt man vill göra. Men jag har ändå jävligt tur som har råd med de andra sommarplanerna.      


Nostalgi

Godnatt världen
!


Kommentarer
Fani

ja, himla bra att du kommit igång med träningen ju (till skillnad från vissa andra visslar..) haha :p men jag ska minsann också försöka komma igång ordentligt nu, lite fit vill man ju allt va innan grekland & beach 08 liksom, haha ;D så jävla grymt att se babyshambles kan jag tänka mej, i love them! puss

2008-06-14 @ 15:20:11
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0