Tivoli

JAG FICK VG I MATTE B!!!!

Jag är så jävla glad över det! Det betyget var absolut det betyget jag haft mest ångest över och varit räddast för att få. Jag trodde verkligen att jag skulle få G för det var verkligen på gränsen. Men fan va skönt nu! Några betyg har visats på våra individuella studieplaner men alla har inte kommit upp. Jag är i alla fall jävligt nöjd över mina insatser det här året. Jag kommer nog inte få något G alls i år.

Annars så har jag haft en jävligt upptagen och jobbig helg. I torsdags var jag med Emma, höll flaggan och så. Det gick bra. Efter att två klasser roppats upp till scenen syntes jag inte mer så jag kunde stå lite mer avslappnat bakom studenterna då. Däremot fick vi stå kvar på scenen i typ 10 minuter efter att alla studenter gått av och sen var det några som fotograferades med mig. Det kändes jävligt skumt måste jag säga.

Höhö, Emma tog den här fina bilden. Jag är inom den lila "cirkeln"

Fredag till söndag har jag varit med alla mina syskon och Agnes på en liten roadtrip. Vi har jobbat på tivoli i Karlstad. Det gick ganska bra även fast det var jävligt jobbigt att stå upp så mycket. Mina fötter svullnade till och med upp. Man måste stå upp konstant i cirka tio timmar lixom. Vi slutade relativt tidigt varje dag och kunde bada i Värnen på kvällarna. Vi bodde på en jättefin camping som hade en väldigt fin sandstrand och långgrundt vatten.

I söndags direkt efter (utan att åka hem) åkte jag på "klassträff". Det var typ halva klassen som var i en skog vid en sjö och en del drack. De flesta var ganska fulla när jag kom. Det blev lite tjafs och några blev sura men annars var det ganska kul. Vi sov där och i morse kom våra mentorer och två till tjejer från klassen för att ha mentorsdag där. Det var meningen att hela grejen skulle föra klassen närmare. Jag vet inte riktigt om det lyckades. Alla var ganska mycket med "dom vanliga" och dessutom försvann en ipod, mobil och en halv flaska jäger. Aja vi får väl se hur det hela blir. Idag spelade vi i alla fall brännboll och badade. 

Nu på eftermiddagen har mormor, morfar, farmor, farfar och pappas bror Ive varit här. Vi har firat alla som fyllt år och ätit massa mat. Det har varit trevligt. Efter att dom dragit blev jag däremot tvungen att städa mitt rum. Det såg ut som en tornado dragit förbi men egentligen var det bara min syrra som lånat det en natt.

Men nu är jag så jävla trött att jag måste dra och sova. Jag har inte sovit i min säng sen i torsdags. Sov gott!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0