The X day

Jao två personer som betytt väldigt mycket för mig och Emma på en kväll.. Sånt kan väl bara hända på midsommaraftonar?

Jag mötte Emma vid Söder tull för att ta bussen till Hageby. Jag hade en liten aning om vad som skulle se eftersom jag tyckte att jag sett en speciell person lite otydligt. När vi skulle gå på bussen blev det sanning. Fatta bara två dagar efter sms:et träffas vi av en slump (?) Vi skämtade lite om att jag förföljde han sen sms:et eftersom vi faktiskt bor i samma stad och inte har setts på ett halvår men nu helt plötsligt möts igen. Det kändes bra att ses igen. Jag kom på mig själv med att känna att jag fortfarande behövde en viss kontroll men det är nog någonting jag måste försöka vänja mig av vid nu. Förhoppningsvis kommer det funka, det har ju funkat för andra. Kontrollen vill jag nog bara ha eftersom jag vill att han ska må bra. Någon borde väl då säga att han inte ska göra dumma grejer?

Efter bussresan gick jag och Emma till en mack och mötte några som vi sedan följde till den första festen. Där var det många människor från Ljura som grillade och chillade. Vi tog det lite lugnt men efter ett tag tröttnade vi på det så jag och Emma började hoppa studsmatta. Det var skitkul att hoppa för vi flög verkligen och tramsade runt på den. Vi spelade in en jätterolig video med som jag kanske lägger upp om någon lär mig hur man gör. På studsmattan hade jag nog roligast, längst tid under hela kvällen.

Efter ett tag ville jag och Emma dra vidare så vi åkte in till stan. Vi bestämde att vi skulle möta hennes kompis och på vägen dit såg vi hennes spöke. Det förstörde vår glada tillvaro lite men det verkar vara löst nu i alla fall. Vi cyklade upp till De Geer och mötte många från estet ettan. Vi följde dem hem till en kille som bodde i Djäkne och festade vidare där. Det var roligt, vi dansade mest. Emma blev så ivrig att hon försökte gå ner i split eller spagat med. Tyvärr skulle hon inte ha gjort det för hennes byxor sprack vid låret. Det komiska är att vi tidigare under kvällen diskuterat spräckta byxor med några tjejer på den andra festen. Det var verkligen en händelse som slog in lixom. Vi kunde i alla fall garva åt det.

Efter att byxorna spruckit var vi bara kvar ett tag till. Emma ville ha något att dricka så vi tänkte gå till Mcdonalds men dem hade stängt. Istället tog vi en snabb cykeltur till Wille och fick Emmas flaska vattenfylld där. Sen var det bara puss och kram, vi ses i morgon. Och nu måste jag göra i ordning mig för vi ska ses snart och se den efterlängtade Sex and the city filmen :D  


Kommentarer
Emma

HAHA! Good times ;)

2009-01-23 @ 02:01:50
URL: http://mchezaji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0