Stormigt

Jag har varit i skolan och rensat ut hela mitt skåp nu. Det kändes lite sorgligt men samtidigt jävligt skönt. Det är så många tråkiga kurser som jag kommer slippa i trean. Till nästa termin ska skolan omplacera alla skåp och slänga ut några som inte behövs så vi kommer inte ha samma skåp som förut.

Det är hur blåsigt som helst ute idag så cykelvägen till skolan fick typ 100 gånger större dödsrisk. Jag cyklar på promenaden som är omringad av gamla träd. Träden går jämt sönder när det blåser extremt eller regnar och snöar tungt. På vägen till skolan var det bara enstaka smågrenar som blåst ner men bara en halvtimme senare hade ett helt träd gått av på mitten. Det är många som kan skada sig där. Jag åkte även förbi typ alla från min skola jag gick på från sexårsgrupp till sexan.Två gamla lärare sa hej och den ena sa "vad stor du har blivit". Inte så konstigt med tanke på att det var typ 8 år sen jag gick där. Men det känns alltid kul när människor jag verkligen inte brukar se känner igen mig.

Moa och Jonis har åkt hem nu med. Dem väckte mig imorse och sa hej då. Det kommer nog bli lite tomt utan dem. Men jag är van.

Nu ska jag dra och träffa Emma. Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0