Sommar, sommar, sommar...

Nu har jag nästan sommarlov! Eller jag har ungefär bara en lektion kvar. Hm, det känns som om allt kretsar kring mitt sommarlov just nu. Men det är ju så jävla skönt så knappt någonting känns viktigare att skriva om just nu.
 
Efter dagens två lektioner träffade jag Emma en stund på stan. Vi kollade runt lite och snackade. Nu har jag precis ätit och vid sex ungefär ska jag förhoppningsvis träffa Emelie. Det har varit jävligt svårt att få träffa henne den senaste tiden men det är ju trots allt hennes studentvecka. Nu verkar det som om jag kan följa med och fika eller hänga med till någon park, (det obligatoriska studenthänget). Vi kommer troligtvis snacka lite om tågluffen och kanske planera lite. Det känns som om vi måste bestämma lite grejer nu för det är ju inte så långt kvar och jag ska åka till Frankrike precis innan. Men vi får se om hon lyckas gå upp först.
Nu ska jag ta det lugnt, vila lite och sen är det nog dags att dra.


Känner du igen dig honey?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0