Seg

Jag tröttnar på att sola på min gräsmatta ganska fort.. :/ Idag har jag gjort det större delen av dagen. Den enda pausen var typ när jag var på stan en sväng och köpte hårfärg. Och när jag fixade sallad med såklart. Jag ska färga håret lite ljusare men jag färgar det mest för att jag vill ha samma färg på hela håret och för att utväxten ska bli finare och inte se så trist grå ut.

Nae jag är rastlös. Jag skulle träffa Isak idag men han var på deras herrgård och skulle ringa när han kom hem men nu känns det som om han inte kommer göra det. Min syrra ska förresten komma hem idag så jag ska nog ringa och fråga när. Sen tror jag jag drar ut och går/springer eller drar och tränar.. Jag måste verkligen göra något i alla fall. Det är verkligen tur att jag ska åka iväg i sommar, jag skulle aldrig palla med två så här sega månader. Då kommer jag i alla fall vara nära havet lixom och det är tusen gånger bättre. Jag saknar verkligen att bada i vågor och snorkla.

Okej nu ska jag och min bror laga Tabbouleh (?) Haha svårt ord att stava till.. Jag skrev troligtvis inte rätt. Men, got to go!



Kommentarer
Emma

Du och dina skumma maträtter alltså ;D hahaha

2008-06-01 @ 23:32:37
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0