Top models?

Jag vet, jag borde sova nu när jag vänder om dygnet men det känns ju så tråkigt.

Dagen idag blev riktigt bra faktiskt. Jag började den med att gå en kort runda på stan själv. Jag satte in lite pengar på kontot och lyckades hitta ett par tights och ett par leggins på H&M som jag köpte. Tightsen var mörkgröna och legginsen lila. Jag var ute efter färg så det var bra köp. Det blev dessutom bara 110 spänn sammanlagt, vilket är mycket billigare än byxor. (Jag antar att jag håller på att mäta lite för- och nackdelar mellan dem nu eftersom det är tänkt att jag inte ska använda riktiga byxor på hela sommaren). I morgon ska jag lägga ner alla mina jeans i en liten låda så att jag inte blir sucktad till att ta på mig dem igen så lätt.

Efter stan drog jag direkt till gymmet. Väl där bestämde jag mig för att köra ett annat program på "trappmaskinen", vilket var jävligt tur för helt plötsligt blev det tungt att trampa i den. Haha jag undrar om jag gjort mer eller mindre fel hela tiden nu. Jaja, det har säkert varit effektivt ändå. Jag blev i alla fall mer uppvärmd (svettig) och efter det tränade jag mage, rygg och körde rodd. 

Efter gymmet stressade jag hem för att duscha, äta lite och fixa iordning mig. När jag nästan var klar kom Disa och vi gick vidare till Fani. Väl där snackade vi först. Efter ett tag blev jag och Fani hungriga så då lagade vi till pasta med tomatsås, kräftskärtar, broccoli och lite andra grönsaker. Det blev jättegott så vi proppade i oss massor av det.


Hur gammal bild som helst på mig & Fani


Efter att våra magar smällt maten ett litet tag gick vi ut och fotade en massa bilder med Disas systemkamera som hon tagit med sig. Vi fick många fina bilder vid strömmen, men det var samtidigt många som inte blev så bra som man trodde när man väl såg dem tydligt på datan. Jag antar att jag blev lite kräsen efter finare och finare bilder hela tiden, men det kan väl inte vara negativt? När det blev kallt ute gick vi in och fortsatte fotografera oss på olika ställen och med olika teman. Det var väldigt roligt och ganska lärorikt eftersom att man lär sig lite bättre hur man blir bra på bild om man tar massa bilder på en gång. Jag vet tyvärr inte om jag förbättrade mitt fotoface så mycket...

På kvällen såg vi på fotbollen och åt massa chips och popcorn som jag fortfarande har ont i magen efter. Det blev lite för mycket svullande. Tyvärr åkte ju Sverige ut, (som troligtvis ingen har missat). Jag bryr mig inte så mycket om det faktiskt men lite tråkigt är det väl.

Vid halv 12 gick jag och Disa hemåt. Ingen attackerade oss på vägen och nu är jag i tryggt förvar. Just det, jag måste låsa dörren med kom jag på nu. Aja börjar bli lite trött. Sov gott!


Kommentarer
Fani

haha men gud, skitungar liksom! xD allt bra söta var vi ju iaf fniss 8) du fynda ju rejält på stan idag ju, är också sugen på ett par nya tights fasen. vårat käk blev verkligen hur gott som helst ja, gick ju inte att sluta äta ffs, gaha x( jag tycker du blev jättefin på alla korten, men jag förstår vad du menar, man blir ju inte alltid nöjd själv liksom, det är ju så. synd att sverige åkte ut ja, men egentligen är det väl rätt bra så man inte slösar mer tid att titta på en sport man egentligen finner ganska så ointressant, haha ^^ det är bra att ni båda bor i okka så ni kan gå tillsammans tycker jag, perfekt ju. puss gumman!

2008-06-19 @ 02:31:42
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0