Jordgubbar

Nu har jag träffat Emma en stund och efter det tränade jag. Det gick jättebra att träna, jag tog i lite hårdare den här gången. Det var länge sen jag fick träningsverk så nu körde jag tillexempel sit-ups med vikter. Hoppas jag får träningsverk imorgon så jag märker att jag tränar.
 
Nu har jag bara ätit mat och färska jordgubbar med creme fraiche och mjölk till efterrätt. Jordgubbar är en grej som jag verkligen älskar med sommaren. Jag skulle kunna äta hur mycket färska jordgubbar som helst.



Egentligen skulle jag ha träffat Emelie ikväll och planera tågluffen men hon har fått halsfluss så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Antagligen vila och sen kanske träffa någon liten vän. Ah nu kom jag att tänka på den där sommarlåten, dingedong, dingedong hör du blåklockans sång, hör du sången om sommaren?.. Haha, det är den va?  


Kommentarer
Fani

hehe ja samma här alltså, blir så rastlös annars ju. ja, älskar sushi fan, har verkligen börjat gilla det mer & mer. har mest ätit det med mamma & så innan, hon äter det ganska ofta och tycker jättemkt om det :) jag gillade inte misu-soppan, tyckte den var disgusting fan, gaha x( har inte fått den förut, men så har jag inte ätit enbart sushi sådär heller, utan fått det innan maten på kina resturang, eller ätit det hemma hos mamma & så :) färska jordgubbar & mjölk är ju hur jävla gott som helst alltså, men med creme fraiche? :O aldrig prövat, kanske man borde då. haha, men din jävel, nu gjorde du så jag fick den där låten på huvvet med ju, damn you xD puss(L)

2008-06-16 @ 22:43:47
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0