Grillfest

Idag har jag varit med Isak nästan hela dagen. Jag drog till han vid halv 1. Vi spelade tv-spel och letade efter grejer. Isak hann nämligen slarva bort både mobil och nycklar på den korta stunden vi var hos han. Ingen som känner Isak blir väl överraskad över det. Efter ett tag drog vi till stan för att hämta ut fribiljetter till han och Jimmy. Sen promenerade vi vidare till Jimmy. Vi var där ett tag och lekte med hans katt. Katten bet och rev mig men varje gång jag skulle fota det, som bevis slutade han och posade istället framför kameran. Utseendefixerad katt säger jag bara, eller jävligt smart.. 


Katten (som ser ut som min katt fast dubbel storlek) heter Gucci.


Efter det gick vi till stan, till Isak och sen tillbaks till Jimmy igen. Vi träffade lite fler killar med som var hos Jimmy där de skulle förfesta. Jag var satans hungrig vid sex och drog hem. 

    
Min barndomsvän Isak. Jag fixade djävulshorn på han, ja han tog bort dem..
:(

På gården hade vi sommargrillfest i det dåliga Sverigevädret. Jag var med Hjorten. Vi snackade och lekte med småbarnen. Det var kul att vara med han en stund för även fast vi är grannar träffas vi aldrig och förr när vi gick på ljura brukade vi ha sällskap hem från skolan nästan varje dag. Småbarnen var som alla småbarn, jävligt jobbiga men söta. De skrek och vi försökte lära dem att spela pingis. Vi försökte fly en gång men då kom en tjej fram till mig och sa att jag lovat att lära henne så då kunde jag med mitt samvete inte svika henne. Alltså blev vi kvar ett tag extra. 

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Timmy skulle ringa om Wille inte kom in på krogen (han skulle testa). Vi får väl se hur det blir.. Annars är det lika bra att lägga sig ganska tidigt och sova ut. Jag väcktes av klockan imorse så jag tycker jag förtjänar en sovmorgon imorgon.  

Dagens iaktagelse: När personer i min egen ålder har egna lägenheter känner jag mig för gammal. Det måste väl betyda att jag själv kommer ha en egen lägenhet inom en snar framtid? Läskig tanke. 

+ Vad är det för speciellt med fredag den 13:onde? Ingen bad luck här inte. Fast ingen speciell tur heller..


Kommentarer
Emma

I wish you were a guy so I could date you :D hahahaha. Nä sötnos, tack så mycket I löv ju tu!

2008-06-14 @ 11:48:05
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0