Grattis morsan och brorsan!

Idag fyller min bror och min mor år. Häftigt va? Mamma fick Jonis på sin födelsedag. Mamma fyller väldigt jämt idag och Jonis fyller 24. Nu ska vi fira dem med tårta och presenter.


Grattis Mamma!!


Grattis Jonis!!!


Det har varit en väldigt stressig och varm dag idag. Vid halv fem ska jag stressa vidare till De Geer och hålla flaggan. Jag kommer säkert göra bort mig, typ svimma. Så önska mig lycka till.

Emelie har förresten tagit studenten nu med. Jag och Emma stod vid hennes skola i en timme i gassande sol. Det var jävla varmt alltså. Ha det bra!


Kommentarer
Fani

gud vad lika dina bröder är, trodde först det var din andra bror, sebastian heter han va? :O hoppas det gick bra sen med flaggan då, men det tror jag allt ;) himla fin du var idag alltså, så sommrig & söt så! :) puss

2008-06-05 @ 23:10:27
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0