AHHH

USH! Varför kan det inte vara så fint väder att man inte behöver byxor? Jag hatar byxor för tillfället. Alla sitter fult (om jag äns får på mig dem). Alltså jag äter verkligen inte mer onyttigt nu än för ett år sedan och jag tränar mer än någonsin. Så jag undrar om jag inte kan ha byxorna för att jag fått mer muskler. Jag ska bojkotta byxor för hela sommaren! Allt utan mjukisbyxor. Nu måste jag bara köpa en jävla massa leggins till alla kalla nätter..

Idag träffade jag Emma. Vi cyklade till Abborreberg och gick/joggade fyra kilometersspåret. (Se, jag tränar!) Efter det låg  vi på en gräsmatta och solade, försökte stå på händer och hjula. Jag lärde mig nästan att hjula! 

Jag började förresten se på Gossip girl igår. Jag orkade inte följa det förut när det gick på tv men igår började jag se första avsnittet och nu är jag typ fast. Jag såg även sista avsnittet av Dexter säsong två igår. Så nu måste jag vänta på säsong tre.

Vid åtta ska jag träffa Disa. Vi ska gå till Fani och sen ska vi hitta på någonting att göra. Jag hatar nästan alla mina kläder för tillfället så tyvärr lyckades jag bara få ihop en helsvart outfit, men det blir nog en kofta med färg över det. 

Det blev ett ärligt och aggressivt inlägg det här. Ha en trevlig kväll!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0