Yoga

Hej, nu har ännu en skoldag gått och snacka om att det går fort. Jag hade bara två lektioner idag för på samhällen fick vi "plugga till provet" var vi ville. Så det kändes jävligt jobbigt att jag släpade mig upp ur sängen, stressade till skolan för att mötas av det. Det var i alla fall bara att åka hem och vila igen. Jag var uppe ganska länge igår, höll på att lägga ut grejer på tradera igen. Och med den här datorn tar allt alltid lång tid. Den första grejen lade jag ut vid 8 och den sista grejen vid 12 + att jag gjorde massa arbete innan med att ta alla bilder och så så jag slösade bort jävligt mycket av gårdagen på det. Som tur var fick jag sällskap över msn, först av båda mina alexar fast bara en höll sig fast till slutet, och så alfons förstås. :D Annars var jag faktiskt väldigt duktig igår, jag hann med allt som stog på min "att göra lista". Tillexempel träna, gå, plugga och så tradera. Jag kände mig väldigt stolt när dagen var slut iaf.

Idag eller nu borde jag egentligen plugga till samhällsprov imorgon, men jag har ingen lust. Det är ändå ganska lätt. Snart ska Emelie ringa med och så ska vi gå på stan (kanske) och sen yoga. Det var länge sen vi yogade nu, vi har haft ett "litet" juluppehåll men det ska bli skönt att börja igen. Ah nu ringde Emma, ska möta henne om tio minuter, have to go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0