Reafynd

Jag har ledigt imorgon! Wihoo! Eller ledigt och ledigt, det är meningen att jag ska jobba hemma imorgon på alla mina tre lektioner, men det kan jag ju göra när som helst. Det viktiga är i alla fall att jag slipper gå till skolan, och det är jag jävligt glad för. :D

Idag efter skolan träffade jag Emelie på stan. Vi kollda på all superbillig rea. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa grejer. På H&M köpte jag en kappa (som brukade kosta cirka 700) för bara 150 spänn! Och så köpte jag en klänning, bh och trosa. Allt sammanlagt blev under 240 kronor. Skitbilligt :D Vid halv 7 yogade vi. Vi testade den avancerade "fortsättnings yogan" och det gick faktiskt jättebra. Det var skönt att yoga igen och när vi skulle slappna av på slutet var jag jättenära på att somna. Om jag inte till och med gjorde det, slumrade till lite kanske. Intressant, huh? Poängen är nog i alla fall (tror jag) att jag borde sova. Fast det har jag ju hela dan till imorgon, eller inte riktigt hela, vi ska åka till IKEA vid tre. Jag ska köpa en byrå så att jag har nånstans att lägga alla mina kläder. Dem får nämligen inte plats i min garderob nu när jag bytt rum, så hälften är typ nerpackat. Så efter imorgon kommer jag inte ha någon ursäkt till varför mitt rum ser ut som det gör. Allt står huller om buller och jag hittar inte hälften av alla grejer. Men det ska faktiskt bli kul att fixa det nu. Jag ser fram emot det, det ska bli skönt med ett fint rum igen lixom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0