Chamonix!!

Bonsoir! Nu ar jag i Frankrike. Jag har det jattebra. Skidakningen ar underbar for det ar sol och sno varannan dag sa det ligger ofta nysno i backarna och solen ar ju alltid harlig. Jag kanner mig lite stressad men jag tankte i alla fall skriva ett litet inlagg. Jag har akt massa skidor bade i backarna och faktiskt off-pist med, vilket jag inte trodde att jag skulle gora eftersom att Sebbe inte ar med och pushar mig. Men om inte Sebbe ar har sa finns det ju alltid andra som kan gora det. Annars ater vi valdigt mycket, just nu sitter jag faktiskt och ar proppmatt. Pappa ar beroende av efterratter och han har en speciell forkarlek till de franska. Och innan trodde jag faktiskt att jag inte gillade croissanter med det visade sig ganska snart att jag haft ett lagom langt uppehall fran dem nu. Och sa ar ju de franska croissanterna mycket godare an de svenska. Forresten en sak som ar javligt overraskande ar att jag inte har fatt nagot traningsverk i benen. Jag har fatt ont i armarna och i nacken men inte i benen. Ah nu kanner jag mig valdigt stressad, dem borjar plocka in grejer nu. Men jag berattar mer nar jag kommer hem. Ha det jattebra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0