Bye, bye Sweden!

Ja nu är det inte långt kvar tills vi lastar in det sista i bilen och ger oss iväg till bussen. Jag kan knappt vänta nu, så jag kommer troligtvis inte få mycket sömn i natt. Men det kanske är en bra sak med tanke på att jag kommer spendera ett dygn på en buss och där finns det inte mycket annat att göra än att sova, läsa och lyssna på musik. Resan ser jag verkligen inte fram emot eftersom att jag gillar att röra på mig men vad gör man inte för 8 dagar i skidbacken? Det ska bli så kul att komma till Chamonix igen, två år senare och återuppliva gamla minnen. Det ända jag är lite rädd för är vart vi ska bo och vädret. Vi beställde ospecifierat så vi kan hamna vart som helst. Och vädret får ju inte vara dåligt för då blir hela semestern förstörd. Så boendet kanske inte spelar så stor roll egentligen eftersom att vi ändå ska spendera hela dagarna i skidbackarna. YEAH!

Idag har jag tagit farväl till mina två bästa vänner. Först var jag med Emelie, vi gick på stan och sen till Kulturhuset för jag skulle visa henne vart det låg så hon hittar dit själv. Sen på kvällen var jag med Emma och hon hjälpte mig att packa. Eller hon satt mest och läste och komenterade saker lite då och då. Fast hon hjälpte mig faktiskt att välja mellan vilka av våra fyra, fula termobyxor jag skulle ha med. Haha

Nej nu ska jag sova så att det snart kan bli morgon, så att det snart kan bli kväll, så att det snart kan bli morgon igen, så att jag snart kan vara i backarna. Sov gott och ha det bra!


Kommentarer
Sebastian

Hej

Nu har ni haft er första skiddag, härligt! Själv sitter jag i vårat rum i Blairmore och tar det lugnt. Vi kom hit i natt och börjar nog jobba imorgon. Mobilerna fungerar inte och jag är inte säker på din mail. Vi har också startat en blogg på http://whitecastlecanada.blogspot.com/ så håll koll där för uppdateringar. För övrigt har vi trådlöst internet på rummet så det kommer nog bli frekventa uppdateringar.

2008-01-12 @ 23:43:40
URL: http://whitecastlecanada.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0