Stockholm

Hej! Idag var jag, Emma, mamma och pappa i Stockholm. Jag och Emma gick på stan och shoppade massor medan de andra gick på museer typ. Det var kul, det känns som om det var ett tag sen jag köpte så mycket kläder på en gång. Och jag slösade inte äns särskilt mycket pengar. Jag köpte bland annat linnen, t-shirtar, tröjor, trosor och ett par byxor. Yeah, älskar att shoppa. :D Det var kul att Emma följde med också, så jag slapp gå själv och kolla. Vi börjar verkligen bli mer och mer lika hon och jag. Vi har till och med börjat få samma klädsmak och allt. Det är skrämmande men ändå jävligt roligt.

Annars har jag gjort en hel del andra saker med. Saker som får mig glad, väldigt glad :D Jag har inte haft tid för så mycket annat, eller jag har inte tagit tid för så mycket annat. Men det gör verkligen ingenting, det är klart värt det. :D


Kommentarer
E

iiiiiiiiiiiiiii hela TRE GLADA SMILISAR! Mihihihiii. What does he have that I don't? ;) Hm... dum fråga... LOVE YAHHH /Yellow Bitch

2008-02-21 @ 00:59:20
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0