Saras födelsedag!

Idag fyller min kära barndomsvän Sara år! Tyvärr bor hon i Australien så jag kan inte gratta henne personligen. Buhu, jag saknar henne. Har inte träffat henne på snart tre år! Som sagt alla jag känner åker/flyttar utomlands. Jag hoppas du haft det bra idag i alla fall, Eller dan kanske just har börjat där? Jag har inte så bra koll på tidsskillnaden.

Idag har jag vart väldigt duktig. Jag har satt ihop byrån vi köpte på IKEA alldeles, alldeles själv! Ögonen glittrar av stolthet. Jag har dessutom möblerat lite och satt upp några hyllor. Fast det är mycket mer att göra. Och så kan jag inte bestämma mig om jag gillar möbleringen eller inte. Jag kanske bara är ovan lixom.

Igår var det fest hos Emelie. Det var kul fast det var typ 13 tjejer och två killar så det var inte lika kul, Hehe, men det funkar ändå såklart. Det blev lite väl crazy på slutet bara, men what the fuck. Och precis som jag trodde förra helgen när bilderna försvann så fick jag tillfälle igår att ta lite fler. :) 

                     
Lite olika...          Tove, Emelie, Adam      Malin och Nillan          Jag och Emelie    
                                                                                                                             Freaks!                

                    
Tessan                    Tessan och Emelie               Emelie                   Emelie och Nillan

    
  Emelie                         Emelie, Nillan,
                                         Malin och Emelie

Haha var det nån som la märke till hur många Emelie det finns? Och egentligen heter Nillan Emelie med...

Nu ringde Timmy, måste stressa vidare.

                                                                             
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0