Vart på stan..

Idag har jag gjort flera "första gången" saker. Efter skolan gick jag en sväng på stan. Där bokade jag bland annat in en tid för ansiktsbehandling och köpte min första julklapp för i år. Den gick till, trumvirvel Emma. Det var lätt, jag har vetat i flera månader vad jag ska ge henne. Efter det gick jag till EGO där det är 40% rea på allt. Jag köpte därför mitt första klädesplagg därifrån. Jag köpte en knallrosa, stor tröja som jag ska använda som klänning. Det nya i det var att tröjan var extremt rosa. Jag har inte haft ett så rosa klädesplagg på cirka tio år, då jag hade ett par knallrosa byxor. Jag skulle kunna säga att det är en arbetsskada på grund av att barnen jag vaktar ofta har rosa kläder, men å andra sidan har jag bara träffat barnen tre gånger än så länge..


Jag och Lovisa gör (som jag tidigare har nämnt) ett projektarbete om hur miljövänlig skolan är. Nu har vi lagt upp en undersökning på De Geers hemsida och redan är det ett tjugotal personer som har svarat. Jag får alla svaren till min mail så nu har jag suttit och läst alla. Jag blir kär i flera stycken svar, synd att man inte vet vilka personerna som svarar är... På en fråga ska man berätta vad man själv gör för att bli mer miljövänlig och en del som svarar på den frågan har jag till och med lust att gifta mig med..  


Kommentarer
Emma

Åh! Jag är hedrad ;D hihi see you tomorrow babe

2008-12-11 @ 20:42:52
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0