Natalie

Jag får dagarna att gå nu med. För bara någon dag sedan, igår när jag tänker efter var jag så rastlös att jag trodde jag skulle spricka. Att vara rastlös/uttråkad är verkligen bland det värsta enligt mig. För att göra något gick jag på stan alldeles själv. Efter några timmar kom Emelie och gjorde mig sällskap. Trots, eller kanske på grund av all rea fick jag ingen lust att handla så mycket. Rean är för mig ganska avskräckande. Jag hittade i alla fall lite nya trosor (inte för att det behövdes), nagellack och smycken. Det känns befriande att jag inte känner ett lika stort köpbehov längre. Äntligen kanske jag kan nöja mig med alla kläder jag redan har.

Igår kväll träffade jag Fani och Disa. Vi sackade och käkade lite mat i Fanis kök så det var mysigt. Idag har jag varit barnvakt. Det gick jättebra. Jag börjar lära känna barnen mer och mer. Det känns roligt. På kvällen gick jag på Harlekinenbio med mamma och pappa. Vi såg på Woody Allens film Vicky Cristina Barcelona. Den var bra, lite små rolig och lite annorlunda. Synd bara att den inte innehöll mer Barcelona, det är ju trots allt en av mina favoritstäder. Efter filmen gick jag på promenad med Timmy. Den blev lite längre en vanligt idag, trots kylan.

Nu ska jag sova, jag ska nämligen vara barnvakt imorgon med. Förresten har jag namnsdag idag. Men sånt håller ju bara människor som Emma och Timmy reda på. Haha, dem kanske är likare än vad man kan tro. Jag visste inte ens själv att jag hade namnsdag förrän Timmy sms:ade.


Kommentarer
Emma

Man kommer ihåg de viktiga (:

2008-12-30 @ 00:05:36
URL: http://mchezaji.blogg.se/
timmy

håller me emma :)

2008-12-30 @ 18:58:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0