Massage

Jämt när jag hör eller skrivet ordet massage tänker jag på stranden i Barcelona. Precis som på många andra stränder brukar det gå runt kvinnor där och skrika "massahe, massahe". Minnen, underbara minnen.. Alltså stranden och Barcelona, inte det att kvinnorna måste gå runt på stranden och ge turister massage för att tjäna ihop lite pengar.

Först fick jag klä av mig alla kläder utom trosorna och lägga mig på en bänk. Därefter började en 21 årig tjej (det kändes lite konstigt att vi nästan var lika gamla) massera mig. Först började hon med benen, sen magen och tillsist ryggen. Massagen var väldigt skön. Jag tvivlar dock på att jag kommer betala 350 spänn själv för att gå på det. Eller jag kommer nog inte göra det förrän jag har ett vanligt jobb. Det var i alla fall en upplevelse jag länge velat testa och jag ångrar verkligen inte att jag gjorde det. Hela upplevelsen var väldigt avslappnande och kroppen känns skön nu efteråt. Ryggmassagen var det bästa för det kändes verkligen som jag behövde det. 

Jag älskar vardagslyx.


Kommentarer
timmy

haha du har ju 3 låånga år kvar till 21 ju ;)

2008-12-10 @ 18:43:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0