Jullov!

Nu har jag äntligen jullov! Det känns underbart skönt att jag har flera sovmorgonar framför mig. Snart kommer jag även kunna börja njuta av jullovet på det bästa sättet, med massa julgodis! Nu är det bara imorgon kvar på detoxen. Jag har tyvärr inte märkt någon skillnad, men förhoppningsvis har det blivit skillnad utan att jag märkt det. Det känns kul att jag inte är sockerberoende i alla fall för om jag hade varit det hade jag ju säkert märkt skillnad.

Igår var jag med Emelie, Cricke, Disa, Fani, Julia med fler på Otten. På grund av detoxen var jag helt nykter. Jag drack inte en enda droppe. Det var väldigt kul trots det. Jag dansade massor! Emelie och Cricke sov över här igen, men den här gången kom vi hem cirka 4.

Imorse var jag på stan med mamma och köpte nya gympaskor (jag har kommit på att jag verkligen behöver ett par  inneskor och ett par ytterskor) och en skidhjälm. Båda grejerna var ganska rosa. Jag ska få det i julklapp av mamma och pappa. Från början kom jag verkligen inte på vad jag önskade mig, men sen är vi kom på att jag kunde följa med på stan och testa grejerna och så var det lätt att hitta julklappar. Jag är supernöjd över sakerna, två grejer jag verkligen har behov av. Nu slipper jag hyra äckliga, gamla skidhjälmar och kan träna ute och inne när jag vill.

Nu ska jag se på Forgetting Sarah Marshall med Sebbe. Han och Agnes har förresten bokat en resa till Japan nu för att åka skidor där. Dessutom kommer Jonis hem snart. Jul, härliga jul! Synd bara att Moa inte kommer hem i år. Vi är så vana vid att ha henne här på julen men nu blir det till att fixa allt julgodis utan henne.


Kommentarer
timmy

ååhh :D forgetting sarah marshall e jättebra :

+ att mila kunis e skitsöt hihi :)

2008-12-21 @ 13:15:22
Emma

I'm back! ;D puss puss puss

2008-12-21 @ 13:24:59
URL: http://mchezaji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0